Andra dagen

Andra dagen avklarad. Idag har vi fått presentera oss genom att klippa och klistra ett kollage- min var mest choklad och kaffebilder hahha.
Har även gått och kikat på de andra lokalerna och de andra eleverna, Gick in i inredningslokalen och ritningslokalen samt smyckelokalen. Verkar intressant. Vi får möjlighet att en eftermiddag i veckan välja nån utav dessa och jag tror jag tar teater då jag tycker om att stå på scen och aa "visa" mig. Roligt.
Har även tagit "klassfoto".... :)
Imorgon har vi rundvandring för de nya.
Fick schemat idag. Matte hela förmiddagen på Måndagar. Är det nåt jag verkligen hatar så är det matte! Men verkar vara mycket eget arbete och projekt.

Härligt väder vi har idag. Glad blir man,
Nu ut och handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0