Bakning

Ja, inte mår jag dåligt idag inte. Har varit uttråkad så jag och Sandra bestämde oss för att baka chokladmuffins med nutella i :) Dem tar hon med till jobbet imorgon och bjuder sina kollegor på =P  Jag smakade bara en halva.

Jag har förberett grönsakerna till tacos och plockat lite här hemma. Försöker få med sötnosen här på en liten promenad, få frisk luft. MEN han mår inte lika bra som mig idag tydligen.
Fast vädret är ju dåligt så kanske skulle bädda ner sig med en bra film istället.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Veronica

mmh gott! ja men det tycker jag att du ska göra,

det ska jag göra ikväll, samt feta mig med chips;-)

2009-08-30 @ 17:28:14
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0