Dagen startar bra..

Nee verkligen inte. Gick upp halv 8 för att kunna sitta i lugn och ro och dricka kaffe och äta frukost, men jag stod och letade efter ett par strumpbyxor i säkert 15 min i lådan. Vi ska ta kort i skolan idag nämligen.
När jag sen tog på datorn en sväng så var högsta ljudet på, FAN jag sänkte igår innan jag la mig. I KNOW IT....
Så stackars älsklingen vaknade väl där inne. Bor man i en 1;a utan dörr till sov"rummet" ja då får man tassa på tå. Inte roligt.

Solen skiner idag och jag tog på mig lite lite mindre kläder än vad jag hade igår. Igår tog jag på mig mina tjockaste strumpbyxor och en ganska tjock skjortklänning, VARMT. Hade ju inget under..

Har inte hunnit handla än till Lördag och det ska vi fixa idag. Imorgon efterm kommer min karl och hämtar mig i skolan och åker direkt ut och kör lite :)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0