Eftermiddag

Åh herregud vad tårarna kommit idag. Fick mail av en förälder till en gammal dagisbarn jag hade i Oslo i 1 år. Hon sände mig några nya bilder på han som precis fyllt 3 år. På några av korten var några andra av mina gamla barn med. Såå stora och söta. Kan inte förstå att när jag hade dem var dem precis 1 år och nu 3 hela år. Den här föräldern berättade att så fort nån börjar prata svenska så påminner hon han om mig och Carro och han kommer ihåg oss och det är ju så kul=) Han säger fortfarande "epplen" istället för Eppler. :P aaa, jag blir alldeles tårögd. Mina goooungar. Hade ett sånt speciellt band mellan oss och saknaden efter dem är STOR alltså. Imorgon har jag klipptid, får se vad det blir. Men mycket ska klippas av HOPPAS JAG:) Verkar som kräftskivan blir av hos mig, datum vet jag dock inte när. Försöka tajma in det med alla, inte lätt. Men kanske dags att spika det snart så man hinner planera lite. Trevligt ska det bli!!! Träningen idag gick supert! Och dem ärenden jag skulle göra har jag gjort med! Gubben o jag funderar på att åka en tripp till västkusten ett par dagar. Dags att ha lite skön semester vi med nu! Men vi vill låna en husvagn! Nån som har som vill låna ut???

Kommentarer
Postat av: jennifer

gött=) jag har köpt kräfthattar o en kräftmåne på ullared=)

2009-08-03 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0