Första dagen

Vilken bra dag det varit på första dagen i skolan. Upprop kl 11, gick igenom alla klasser samt lite allmän info. Fanns ju några intressanta kurser ju som jag inte visste, smyckedesig, inredning, foto mm.
kl 12 var det lunch, pastasallad och bröd. Satt ute i gräset med brorsan och några till... Han ska ju hålla till i Örebro sen.
Halv 2 var det dags för lite aktiviteter, 160 elever i samma sal. Lyckat!:)
Halv 3 skulle varje klass träffas och gå igenom lite. Mycket att ta in så det kommer väl bit för bit tänker jag!
Men allt verkar OK nu iallafall. Är ju egentligen inget jag väljer så utan jag måste ju plugga upp lite om jag ska ta mig vidare. Lite jobbigt o tänka på matlådor o sånt nu. Inte van med det.
Var ner till Philips möbler för en stund sen och köpte en ny duk till bordet. Vill ha en lång men fanns inga snygga eller passande.
Imorgon blir det presentation och foto...
Nu dusch sen butiken seeeen slappppa :P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0