God morgon

Nu på sommaren gör inte ett dugg att gå upp tidigt. Går upp 8-9 och det är hur gött som helst, men jag tror det blir värre till vintern.=( För jag är faktiskt en sovmänniska. Att gå upp 5-6 o jobba förm skulle vara en plåga. Iofs, skolan är från 9-4 så att gå upp 8 ca på vintern kanske inte är så farligt ändå men det är just den biten att det är kolsvart när man vaknar och lite småkallt när man går upp, sen går man ut i det iskalla och ska cykla iväg i det. Hoppas jag INNERLIGT jag hinner få körkortet till nästa år så jag kan ta bilen!!!! Men blir väl mindre körning nu, jag har skola 9-4.. mathias har träning varje dag från halv 6 till 8 ca.. Halv 10 sticker han till jobbet. Gäller att passa på för minsta lilla tillfälle som ges.

Så kl 11 idag är det som sagt upprop. Men varför i hela världen håller det på till 4 på första dagen????
Min bror är i Örebro på sin första dag på teaterlinjen!:)
Fint väder idag med..... Nu vill man ju göra annat..  Tex hålla på ute på balkongen och städa och röja, skura möblerna i solen, gå promenader, åka upp till Björksjön och sitta nere på bryggan mm. Jag har blivit alldeles för slappad märker jag. Uhh hur ska det gå. Nu ska jag o mathias få ett sånt här förhållande där vi kommer att gå om varandra lite. INTE ETT DUGG VAN, jag ÄLSKAR att ha han omkring mig. Jag ÄLSKAR att hitta på saker med han. Antar att man då får se fram emot dem dagar man verkligen kan ses och göra nåt.
Får vi se vilka som hamnar i min grupp då idag. Tror faktiskt det kan vara mest av utlänningar. Så e de.
Återkommer i eftermiddag. Ska med Sandra ner till Philips möbler och checka dukar mm.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0