Hej på er

Dagen har varit bra.  Kört 1 timme(mathias sa att det var den bästa gången hittills) Och då blir man GLAD:)
Sen drog vi ut till golfbanan och slog lite.  Kan verkligen inte med golf, seg sport men följde med för hans skull:P

När jag kom hem fick jag en glad övveraskning, hade fått mail ifrån folkhögskolan att jag blivit antagen till den allmänna kurs jag sökt. Härligt! Tillbaka till skolbänken igen haha. Lite kort varsel då det börjar på Onsdag men det driter ja i... Ger det en möjlighet för mig att kunna söka in till det jag vill sen så!:)
Men jag vägrar ta scn lån för en sån här kurs, så jag får leva på minsta belopp så får det bli.

Imorgon blir det Örebrotripp och Ikea och så handlingsdags till Lördag.

See ya


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja dom ända jag vet som kommer förutom mej,elin o christer är ju ni=P så det räcker nog gott o väl med bord!"!!kommer peter föresten?

2009-08-17 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0