Helloo

Tröööttttttttt jag är. Nyduschad och tränat har jag gjort. Plockat och diskat, ätit fiskbullar mm :)
Nu väntar jag på att unga mödrar ska börja. krypa ner under en filt och tända några ljus.
Vi var och handlade idag så nu är de klart. Men fann inga kräfthattar =/
Bara städning i lägenheten samt balkongen kvar.

Jobbigt det är nu och vara i skolan från 9-4 varje dag sen komma hem och det ska ordnas med mat osv OCH PLUGGA KÖRKORTET. Innan hade jag ju hela dagarna på mig att läsa/köra men nu orkar jag inte. Jag vill bara äta och lägga mig. Hur ska det gå!!!!!!!!!!!!!STRESSAD till MAX

Körde till mamma idag, Mathias sa ; SKITBRA körning idag. Faan vad glad man blir..

Gäspar konstant och jag känner hur ögonen vill stänga sig. ahh jag lägger mig nu.
Jag är inte van att göra sånna här saker om dagarna-säger inte att det är svårt eller jobbigt MEN man är inte van så blir det ju en annan sak. Men skönt är det att inte gå hemma jämt! Jag lääääängtar tills nästa höst OM jag kommer in på det jag vill. Blir ju som en nystart i livet. Jag vill säga till er som vill men kanske inte vågar och står kvar med en vikariejobb tex; VÅGA, snällllllllllllla.. Vill ni så varför stå kvar och trampa? Det kommer man ju att ångra senare i livet. Vill man nåt så ska man kämpa! Tänk er när vi nått upp dit ni vill vad gött ni mår.

Nåja, det är ju bara min åsikt. Jag gör det här för min egen skull. Ingen annans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0