Jag blir galen!

Har sån jäkla huvudvärk som hållt i sig ett par dagar =/ Har egentligen lust att bara lägga mig men jag har saker att göra.
Fick csn pappret idag så har fyllt i den, har kört hammarn runt(idag var jag inte alls med =/), jag lär läsa, håller på med mitt eget projekt vilket är om Spa programmet. Tänkte utforska lite om det så jag vet vad jag KANSKE ger mig in på nästa år. Men läste nu att det är väldigt många som söker in på den. Just den kursen har blivit populär så jag lär nog höja mina betyg rätt så rejält om jag ska ha en chans. Men man är ju på god väg iallafall :)
Så jag har varit hemma hela efterm och grejat med diverse saker med mitt stackars huvud. Var till banken för att betala det här angående Oslo men då har jag ju ej fått nåt Ibankonto eller Swiftadress så det är bara o vänta!!

Känner mig fruktansvärt uttråkad på nåt sätt. Vill att det ska hända något. Men sommaren är över, det går mot kallare tider, dystert och ja usch. Men det är väl många som kommer in i sån höst/vinterperiod tänker jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0