Minnen

Får alltid tårar i ögonen när jag kollar på kort från Oslo. Sån speciell tid i mitt liv bara. Alla människor man träffat, allt man gjort och sett. Och här sitter man och "ruttnar" i en skithåla =/ Deprimerande. Jag skyller absolut inte på min karl-var ju jag som tog beslutet att flytta hem men jag tror ändå att jag behövt mer tid till att tänka på det. Det kom så plötsligt.
Men tiden läker alla sår, inte sant!
Men framförallt så saknar jag mitt förstajobb där med mina gamla barn. Det är skitledsamt och när jag såhär i efterhand får mail och kort på hur dem ser ut nu så blir jag ännu mer ledsen, att inte få vara med och uppleva det. Hade önskat att fått haft dem i flera år till. Men ikke.  Är trevligt att dem kommer ihåg mig iallafall.

Slipningen klar nu så imorgon ska vi spackla och borsta sen kan vi börja tapetsera.. Tar före och efter kort :)
Min sötnos fick hem nya datagrejer då hans inte funkat som den ska så han står och grejar med det.
Själv har jag ätit tacos IGEN för det blev över igår och kommer att bli över tills imorgon med.=)
Sitter och lyssnar på P4 Ballade. Stormförtjust helt enkelt. En riktig romantiker, det är vad jag är! haha

Jag säger godnatt till er nu redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0