Morgon

Hinner ni med att läsa min blogg eller skriver jag alldeles för mycket? Och onödigt kanske :)
Jag älskar att skriva om precis allting eller ingenting.

Idag var jag trött när klockan ringde halv 8. Mathias kom hem efter 6 och åt så när jag går upp så går han och lägger sig kan man säga.
Tror det är vädrets fel idag att jag är såhär trött.. Regn, regn,regn. Idag blir det regnjacka ner till skolan. Lika bra då det är tänkt att vi ska gå rundvandring. Vi som är här ifrån ska visa dem nya omkring. Vad kan man visa egentligen? Vägrar gå upp till millesparken för att se statyer, ALDRIG.  Visar; där är pizzerian, en klädaffär som ligger där nere, matbutik mm. :P

Ahhbläää för detta väder. Höstäckligt kallt väder. Och värre blir det. Och jag ska cykla hela jäkla året. Tänk BARA tänk om jag hade haft det där jäkla kortet istället.

MEN idag är det FREDAG så jag är inte grinig inte.
Ses o hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0