Morrn eller god förmiddag

Jag steg upp kl 8 för då skulle min karl upp och iväg till golfbanan. Jag skulle iväg till coachen men väl där nere var ingen där, nyss kollade jag mailen och fick veta att det var inget där idag. *suck* Har fixat lite saker nu, beställt klipptid. Men vettefan hur jag vill ha det. Vill klippa bort en hel del och tunna ur det. Jag har fått veta att hon jag ska prata med angående komvux är tillbaka 10 Augusti. Nu ska jag göra ett kapitell på trafikskolan, TRÅKIGT!. Idag blir det cykling till träning, fan vad jag vill se resultat! Blir gaaalen! Dags att beställa nya hantlar samt ny dvd. Nån som vet en bra träningssida till rimliga priser? Sen är jag jävligt sugen på att beställa nya höstkläder. :) Finns så mycket snyggt men pengarna vill inte räcka till. Nee får ta nya tag nästa år när kursen är slut. Vädret är deprimerande idag men jag tar tag i saker och ska börja riva tapeterna, kan inte se ut såhär om jag ska ha kräftskivan här sen. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0