Morrn morrn


Solen lyser, himlen blå och jag vaknade HALV ELVA what tha fuck........... Så sent har jag väl inte gått upp på länge. Och speciellt inte när det är fint väder. Känns i skallen att man sovit fööör mycket. Not good not good.
Älsklingen kom hem 6 imorse från jobbet och ligger o sussar nu men dags att gå upp snart då han ska iväg hela dagen.
Lillasyster ligger också och sover här... 
Ska ta och ordna lite frukost. Rostade mackor med ägg och majonäs på:) Jag ÄLSKAR majonäs mmmm

Idag har jag inte planerat nåt.. Jo, ta ner lite grejer till förrådet som stått ute i hallen så länge. Och vara ute i solen.
Blir det dåligt väder imorgon så åker vi till Örebro och IKEA. Nu önskar man verkligen man var rik i sånna här lägen, hallen klar och man vill fortsätta. Tvrum och sovrum klara och dessutom ska balkongen fixas men nu tar vi det lugnt ett tag.
Kaffe och smörgås nu
Later....

Kommentarer
Postat av: jennifer

JAG MENAR inte ordagrant vad som står-det är mer en pik till en person i min närhet so jag tycker är ganska falsk.och när en person är så som jag skrev i texten så hur kan jag veta att hon inte snackar lika mkt skit om mig när jag inte är med? ja du vet=P.

2009-08-14 @ 11:55:32
Postat av: Madde

Det är galet gott OCH NYTTIGT!! =)

2009-08-14 @ 14:54:25
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0