Regn o Rusk

Mörkt, dystert,kallt, o jag är trött idag. Det regnar ute. Idag får Mathias skjutsa bort mig till skolan så blir jag kvar där över lunchen, vill inte cykla i det här vädret. Sätter mig ner i en utav sofforna i fikarummet i skolan med en gurksmörgås och en kopp te. Har projekt hela förm och Eng hela efterm. Slutar kvart i 3 och då ska jag ut o köra. I REGNET...
Nee vill inte göra nånting idag. Vill ligga här hemma i min soffa med min sötnos och gooosa hela dagen.  Jag lär vara i skolan 6 v i sträck för att ta igen dem här 2 veckorna i Dec för intentivkursen. Så 6 veckor.. Inte en enda dag borta.. Så jag hoppas jag inte blir sjuk bara.

Dags för frukost sen bege mig. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0