Roligt

Morrn morrn
Vad roligt att andra som jag inte känner har kommenterat min blogg :) Fortsätt så! Fast måste erkänna att min blogg är ganska "grå o trist"- för vanlig o tråkig. Men jag har bara inte haft lust att sätta mig ner o ens titta på förändringar.  Men som så mycket annat så kommer det väl :P
SOLSOLSOL idag. har gått igenom mina kläder och jag vettefan vad jag ska ha på mig idag.
Svenska står på schemat hela förmiddagen- efterm bjuder på projekt.
Tvättning står också på schemat kl 5.
Nu smörgås och kaffe innan jag sätter mig på cykel och trampar iväg- lär ju få en hel del motion iallafall.. Cyklar bort på morgonen, sen hem på lunch och tillbaka sen hem när skolan slutar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0