Söndag

Halloj Vilken dag! Legat ute i solen i ett par timmar idag uppe hos far! Ätit glass och druckit alldeles för mycket kaffe! När jag kom hem tog jag en runda med dammsugaren och så tränade jag! Sköönt. Älskar verkligen känslan efter att man tränat.:) Önskar jag kunde vara mer aktiv med promenader. Har köpt lite nötter till kvällen som vi ska frossa till filmen på kanal 5. Älskar dem här chokladnötterna. Smaskens! I veckan har jag lite att ta itu med, ska ringa samtal, försöka beställa klipptid,riva tapeterna i hallen samt kolla på nya. Ut och köra. Mathias jobbar efterm denna vecka så får försöka hinna. Hoppas ni haft en trevlig helg. Min har varit lugn och skön. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0