Torsdag

Hojhoj
Hur mår ni? 
Jag mår BRA... faktiskt. Jag har en hel del som snurrar i hjärnan som jag måste bearbeta men det funkar.
Har inte fått svar ifrån skolan och jag börjar bli otålig.=/*håller tummarna*
Har inte fått böcker eller bokningsbekräftelsen ifrån körskolan än, väntat i veckor....
Min tid på coachen är snart slut. Återstår ca 6 veckor.
Hallen är snart klar. Idag och imorgon räknar vi med. Pappa var hit igår och hjälpte oss, tusen tack:) Det gick fort. En enda vägg kvar men den svåraste där det är element osv så han kommer ner idag med och gör det sista sen imorgon bryter vi upp golvet och lägger nytt! Sen klart.. Sen ska spegeln upp igen, ny hatthylla/skohylla ska upp, även 2 ljushållare samt en liten svart hylla som vi tänkt köpta ska stå under spegeln. Bi ba det här :)
Hallen är ju faktiskt det första man ser när man kommer in.

Ligger i soffan och dricker kaffe och har precis läst 40 sidor i boken, läste inget igår så tog igen lite idag. Och idag ska jag ut och köra. Mathias erkände att han lärt ut fel på en sak så det var bara och lära sig på nytt. Inte lätt för handledarna ju.

Och så ser jag fram emot kräftskivan, är så trevligt att man kan hitta på sånna saker. Nu gäller det bara för mig att finna på nån mat då jag varken äter räkor eller kräftor. Paj?Sallad?Grillat?hehe vad äter man!!!  Nån efterätt??  Jag har kubb och crocket hemma som vi kan köra om vi så vill. Lite aktiviteter lär vi ju göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0