Tråkig Måndag

Halloj
Nu har de flesta börjat jobba igen och själv har man "semester" än. Lite tråkigt nu när man blivit van att umgås med folk då o då. Nu får man ju planera mer. Är nå grymt sugen på att komma igång jag med, jobb, pluggning.. Bara känna att man gör nåt. Jag grejar iofs mycket nu, körkortet, renoverar hemma men vill känna att jag gör nåt för mig själv att jag tids nog kan tjäna mina egna pengar och göra lite som jag känner för. Resa, köpa det jag vill ha. Och framför allt att jag och min prins kan köpa ett hus och börja leva på riktigt! Åhhhh

Fick tag i klingen idag och ska dit imorgon och prata om vad som krävs för utbildningen jag vill/tänkt gå till våren om allt går som det ska.

Nu ska jag ta mig en kopp sen hämta tapeterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0