Äta,äta och äta..

Heeeeeeej på er!!
Även idag har det ätits massa, när tar detta stopp undrar jag!
Har varit i Nora och hälsat på mormor och hon bjöd såklart på massa gott...

Vad härligt med massa snö föresten.. Vilken vinter :) Blir skoter här nån dag uppe i Björksjön... Grilla lite korv med :) Älskar det!

Lite funderingar på vad man ska göra på nyår. Blev bjudna av Jessica o Patrik dit men så var min gubbe sugen på en lugn nyår i skogen.... o Linda... vi då?? Jag vettefan alltså.

Vad ska ni göra?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ni ska till Jessica och Putte! Det är ju hon och jag som planerat detta ;) Vore kul om ni kom iaf :) Blir bara lite lagomt :)

2009-12-28 @ 21:24:07
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Annsso!!! Det blir mat! Jag och Jessica handlar på ons sen splittar vi det på alla. ska nog inte behöva bli många kronor iaf. vi tänkte inte göra något speciellt men nåt iaf

2009-12-28 @ 22:04:34
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag ska med till björksjön!!

2009-12-29 @ 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0