Fått mycket gjort idag

Julblommor köpta och lämnade.
Långpromenad i det härliga KALLA vädret.
Ludde lekte som bara den i snön... :)
Varit uppe hos pappa och hälsat på, ätit lussebullar...

Kom hem precis och fick se bland posten att där ligger ett brev till mig och förvånad blev jag när jag öppnade det att det var skattekort 2010 från Norge! Förstår inte varför jag får sånt ÄN?? Nån som vet??
Känns inge bra det här... Har allt blivit rätt med flytt troooo.. så man inte får stå och betala MASSA tillbaka på skatten pga nåt fel ifrån sverige-norge.. Hm.... Eller skickar dem ut skattekort bara sådär för att man HAR jobbat där.. Jag vet inte. Konstigt iallafall..

Tvätttiden börjar snart så det är bara att sitta hemma och vänta. Tråkigt.  Tänk vilken fördel att ha tvättmaskin hemma och bestämma själv när man ska tvätta! Fanns inga tider alls nu innan jul förutom idag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0