Fredag=)

Jag blir knäpp på det här systemet att man endast får se HUR många som besöker ens blogg men inte VILKA. Hoppas det där ändras en dag :) Ändå har jag frågat er några gånger vilka ni är och vissa får jag svar ifrån men det är inte många. Törs ni inte säga eller?:)

God morgon. Jag vaknade 5 imorse och var pigg som en ärta. Antar att det berodde på dem tidiga mornarna i Degerfors i 2 veckor. Kl 6 kom Mathias hem från jobbet så då kollade vi på nyhetsmorgon. Men sen kom jag på att så där tidigt kan och vill jag inte gå upp så jag gick och la mig, somnade ett par tim och gick upp efter 9.

Kl 11-2 har jag tvätttid. Det behövs kan jag säga. Annars blir denna Fredag lugn. Är riktigt sugen på kaffebröd, wienerbröd eller delicato boll kanske. Har gått ner 2 kg på den här veckorna men det kan jag säga er att det blir det snart ändring på ha ha.

Ikväll är det idol finalen och ni som hejar på Calle, KOM IGEN OCH RÖSTA. Maria??? Du med.. Jag ska iallafall det som bara den!! Är ju sååå dumt att folk går runt och VET att det är Erik.. Säkert är det så men vart är det här spänningen då isåfall? Då blir ju programet inge kul. Eller hur?
Se hela bilden



Kommentarer
Postat av: Anonym

VI RÖSTADE SOM GALNINGAR VÄNNEN!!!! Men vet du, jag tror ändå att det är bäst för Calles karriär att inte ha vunnit!!!!! Hans röst passar inte för sånt där dravel egentligen. Han var riktigt grym ikväll och jag hoppas man snart får höra mer av honom ;) Eriks röst är TRÅKIG!

2009-12-12 @ 00:01:29
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0