Härliga Söndag

God morgon
Vad härligt att få vakna upp till en blå himmel. Får väl se hur länge det håller

Det var sååå mysigt att se snön falla igår, om det ändå kunde kommit mer.

Se hela bilden                                                                                                               
Vad gjorde jag igår? Inget speciellt faktiskt. Hälsade på pappa med familj sedan började jag och Sandra planera middagen. Dem skulle bjuda mamma och Micke på mat så då tänkte jag att jag o Mathias kan äta med dem också. Vi lagade älgfärssoppa med massa gott i, paprika,purjo,lök,creme fraiche samt nybakat bröd:)
Efterätt kladdkaka:) Vi blev mätta och belåtna.

(inte min bild)Men ungefär så ser soppan ut.

Igår kväll satt jag och Mathias och kollade på film, Deception på 5;an. Jag somnade till den men innan jag gjorde det hade jag det riiiiiktigt skönt, nånting jag saknat väldiigt mycket, det är hårmassagen jag brukar få av älsklingen. HIMMELSKT SKÖNT.

Första gången på länge jag njuter av en Söndag. Kan det bero på att jag inte ska åka nånstans idag?!=P
Ska ta och städa lite och börja planera inför julen annars står vi där dagen före i kaoset. Promise!!

Hr ni haft en trevlig helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0