Im back

Hej på er... Hur mår ni?

Jag sitter och läser bloggar, uppdaterar mig lite. Fan vad man kan sakna att ha internet ibland. Man blir lätt beroende tyvär.

Kom hem här för nån timme sen och veckan på kursen har gått fort. Dock inget körkort ÄN men jag kämpar på vidare. Om jag ska vara ärlig och det har jag skrivit innan med så tyckte jag inte att trafikskolan eller lärare var speciellt bra och det påverkar naturligtvis körningen också. Jag har klarat det flesta pärmar och känt mig redo för teoriprov men så sitter inte körningen heeelt. Väääldigt trist. Men jag har fått veta vad som behövs tränas på så det är bara att ta nya tag.. Synd bara att man kastat ut så mycket pengar..

Älsklingen ska iväg här nu på julbord så jag ska lägga mig i ett bad och ta hand om mig själv och tycka synd om mig själv... Neeeej då... :)

Ser fram emot tjejmiddagen nästa helg :)

Ska ta och kolla igenom lite repriser nu, har inte kollat på tv på 2 veckor. Bara pluggat maasssssa. Snacka om att orken är borta.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0