Noll tankar

Sitter här och funderar på om jag har något att skriva. Kan inte komma på nånting. Det är väl för att det inte händer nåt speciellt i mitt liv just nu. Tröttheten ligger kvar efter så många veckor, eller ska jag säga månader.

3 skoldagar kvar sen får jag sova eller pyssla med sånt man inte har tid med nu.
Har inte tränat på 3 veckor nu och det är inget jag vill heller så då struntar jag i det annars blir det bara
tråkigt och det ska det inte vara.

Kollat upp lite kostnader för körlektioner i Filipstad idag och fasiken vad dyrt det är!! Rena råneriet! Hur fan ska detta gå. Risken FINNS att jag kommer lägga detta åt sidan tills jag vet inte när pga pengar.=/

Neeej jag får väl fortsätta träna med min käre handledare tills man känner sig ÄNNU mer säker.

Nu ska jag lägga mig i badet och fila fossingarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0