Söndag

Jag sover så länge numera, visst är det skönt men fan vad man blir knäpp! Måste försöka vända detta nu!

Igår låg jag som sagt däckad hela dagen, kollade på filmer. Mot kvällen var vi till Sandra och spelade lite tvspel sedan kollade vi på en film, thriller.. Falskt alibi. När den var slut såg vi att Robin Hood gick på tvn så vi kollade även på den. Mycket populär film när man var mindre då man tyckte att både Kevin och Christian var läckra=P

Slocknade på soffan hemma sen.. Medans jag fick min härliga hårmassage av världens bästa karl!:)

Söndag idag och det kändes som Söndag igår så idag vettefan. Kanske man skulle passa på att gå en långpromenad efter allt man vräkt i sig???!!

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0