Söndag

Innebär resa tillbaka till Degerfors. Jag vill INTE.. Har sån lust att skrika ut det. Helgen har gått för fort..
Imorgon ska vi 3 elever åka till Kumla och köra halkan. Jag var väldigt positiv till den här kursen innan men nu gråter jag nästan. Allt pga en lärare. Jag försöker bita ihop men på nåt sätt trycker det ner mig. Ska man behöva lägga ut så mycket pengar och vara så missnöjd. Nu menar jag inte att jag inte lär mig nåt UTAN det här handlar om attityd och förståelse. Jag är faktiskt BARA en elev som är där för att lära och göra fel.

Gnäll gnäll.. Bita ihop var det.

Grått skitväder är det också. Vart fan är världen på väg?!

Jag ska ta och packa lite, njuta utav slappheten här hemma i soffan innan det är dags att köra iväg.

Har ni haft en bra helg?
Det har jag! Kort men bra.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0