Tisdag

-16 visar det idag här och det märks kan jag säga för fy fan vad kallt det är här inne i lägenheten! buhhhh sockor och tröja på!
Men blå himmel älskar jag!

Igår kollade jag på hockeyn hos syster och Färgestad var ju hur dåliga som helst!=/
Efter matchen kollade vi på nya halloween filmen. Halloween 2... Men den var dålig.
Inte alls som de klassiska Michael filmerna!

Idag är det tänkt att jag och Sandra ska baka nånting, vi fick en varsin chokladbok av mamma i julklapp och där i finns hur mycket smaskigt som helst och vi tänkte kanske ta nåt recept däri..
MEN.. jag är också sugen på en skoterdag...

See ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skjuts brukar ordna sig. Mamma ska köra oss iaf, ni kan säkert åka med ni också, det är ju liksom på vägen! Vet ej...min idé var bara typ potatisgratäng och kallskuret eller om man lagar till köttet och sen en stor sallad till det. Kanske nån efterrätt. Bara det är nåt enkelt liksom, vi har ingen lust att st´å och laga mat hela dagen :)

2009-12-29 @ 12:41:12
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0