Trevlig dag

Jisssses vad kallt det är ute och dumma jag får skylla mig själv att jag inte tar på mig långkallingar och raggsockor när vi ska vistas ute för det gjorde vi idag. Vi var till Grythyttan nämligen. Traskade runt i kylan. Till slut pallade vi inte med så några samt jag smög in till måltidens hus och värmde oss för där skulle vi äta lunch senare. Maten var super god. Schnitzel(stoor sådan),potatis, bearneisås, sallad och bröd:) Är ju där jag vill börja sen på spa programmet men tyckte inte jag riktigt passade in bland alla snygga människor =P

Efter maten gick vi ner till källaren för att kolla in pepparkaksutställningen. Det var häftiga grejer dem gjort!!


         

Mumsiga va=) Sista bilden har inredningsdesign på skolan gjort. 3;e pris till dem!

Har slagit in lite fler julklappar här hemma. Nu ska jag ta ett bad sen tror jag vi ska ut och göra några ärenden!

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0