Trevlig kväll

TACK TJEJER FÖR EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL IGÅR.


Tanja,Micaela,Jennifer,Jensen,Hanna,jag och Anderberg var vi som besökte restaurangen Hellas i Örebro igår.
Maten var så god. Beställde kycklingspett med klyftpotatis/ris och 4 olika såser samt sallad :) Mätta blev vi! Och några öl till det =P Tyvär så tog jag knappt några kort. Blir fler gånger.
Jag blir så glad när vi är samlade alla tjejer för det händer inte så ofta. Nu fick Jennifer och Hanna köra så vi bestämmer utgång här snart i hope!????

Se hela bilden








Undrar hur Mathias haft det på kryssningen. Jag fick ett mms av han igår där han skickat ett kort på sig själv och frågade om han dög.. självklart skrev jag JA för han var så stilig min heting till pojkvän:) Han hade skjorta,slips och sin nya väst. Jätte snyggt! Han skulle spela lite tror jag han skrev. MEN hade han blivit rik så hade han nog hört av sig. Tror ni inte det! Ha ha

Idag ska jag äta hos mamma hade jag tänkt. Annars händer det inte så mycket. Lite dumt att vi inte får tvätta här på Söndagar för just den här dagen är ju perfekt för såna saker.

Kommentarer
Postat av: jennifer

det var grymt kul=)

vi får verkligen styra upp sånt oftare=)))

2009-12-20 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0