Trevligt

Efter allt man proppat i sig så får jag inte i mig frukost NU ens. Ha ha. Bara en kopp kaffe sitter jag här med!
Att julafton ska gå så fort.
Det var riktigt trevligt igår att ha familjen samlad.
Maten var såå god och jag tog flera omgångar men sen var det STOPP...
Efter det satt vi och pratade ett tag tills vi dukade fram massa kakor och kaffe och även det fick jag i mig.

       

Pappa,bröder och syster=)   Julgranen=)       Älsklingen=)


Under kvällen lekte vi lek, en person skulle gå ut så skulle vi andra bestämma en person som det skulle handla om tex jag, sen ska den personen som gick ut ställa frågor om "MIG DÅ" som han inte vet att det är.. 3 frågor sen måste han gissa vem det kan vara. Kan bli rätt så personligt. Men kul var det. Jag fick ; Citroen som bil på mig haha (hur det stavas),kroppen som hobbies (WHY liksom) och ekonomisk... Personen gissade rätt!:)

Kvällen slutade rätt så tidigt.. Vi var hemma efter 10 nån gång för jag var så trött(la mig ju 6 på morgonen vettni)... Hemma slocknade jag och gick upp 11 idag så jag har sovit ikapp! Jätte sköööönt.

Idag har vi tänkt att åka upp till Mathias föräldrar och säga God jul...
Ikväll blir det dansen men det börjar och kännas mer och mer tråkigt för varje år faktiskt så vi får väl se om det blir en kort vistelse där ikväll..=P 

Har ni haft en bra julafton?


Kommentarer
Postat av: Anonym

då ses vi på dansen!

2009-12-25 @ 12:24:27
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0