Vad sker hva?

Jaha då har jag lagt upp första bilden men den blev ju väldigt liten. Hm....

Kom hem för en stund sen. Varit ute och kört.... Backat, lärt mig krypkörning osv. Går framåt. Men ändå känner jag mig
stressad. Känns som jag ligger efter med själva körningen. Men kursen är ju inte förens i Dec men tiden rusar förbi.

Regnet öser ner nu men kanske kanske kvällen kan bli någorlunda så vi kan grilla här. Köpte crocket för nån vecka sen som jag vill testa. Ska fixa iordning hemmagjorda potatisklyftor och grönsaksspett :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

kul att vara ute och köra lite!! Det kommer att gå bra ska du se, det är ju som sagt ett tag kvar tills du har kursen, så ta lite i taget och stressa inte för mycket! det gäller att du lär dig det du håller på med och inte har för brotom!

kramar

2009-07-29 @ 18:09:08
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0