Annso grejar masssa

Ujuj vad jag har grejat hela dagen. Kom hem och satte mig med lite skolarbete som jag vill få gjort eftersom jag är borta snart i 2 veckor. Sen har jag läst massa teori i badkaret.. :)
Tränade till dvdn idag och tog en svalkande dusch.
Plockat och letat efter saker som jag inte hittar =/
Ligger nu och lyssnar på musik och kollar igenom gamla kort som jag faktiskt hittade i en pärm och det var skolfoton sen gymnasiet och jag började nästan gråta ha ha. Vad man saknar det förflutna, en del iallafall och gymnasietiden var verkligen speciell när man tänker tillbaka. Jag och Veronica var ju verkligen tajta där ett bra tag och hela klassen var lite crazy.... =P Så sjukt många roliga stunder man haft med dem alla under skoltid och privat!!! Har ju tagit upp det med Hanna en hel del gånger som befinner sig i Boston som Aupair.. att vi ska ha en reunion(hur stavas det)? SNART... men det krävs ju att man planerar. Och vem vill/orkar det!??

Jag inväntar Desperate och ska till det mysa själv med mina chokladmuffins och tända ljus. Mathias spelar match mot döva Örebro tydligen..

Och Mariiiia, jag visste inte det du skrev till mig men nu vet jag :) Lycka till=)

Julbord ska vi tjejer på den 19;e Dec :) Supert!! Kommer ihåg förra julen nån gång när jag var ute på en "efter jobb öl" med mina gamla kollegor i Oslo. Trevligt och även dem (en del) saknar man MYCKET.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mkt gumman!!! När jag flyttat upp sen tycker jag att vi ska försöka ta tag i det där med att ses och prata strunt osv!!! Kram!

2009-11-10 @ 23:02:37
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

haha märkte du inte att jag tatt ut den på hallloween??=)näe naveln får allt va kvar,skulle dock behöva göra om den för huden emellan är så liten...men tycker det är onödigt att göra ny nu o sen kanske man blir med barn och måste ta ur den på en gång!!=P.så den får va kvar så länge som möjligt=)

2009-11-11 @ 15:08:19
Postat av: lillasyster

jag fyller år 19e decembeer!

2009-11-11 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0