Bättre nu

God kväll

Förmiddagen var en riktig plåga. Var så yr att det kändes som jag skulle svimma. Kändes som jag hade världens baksmälla. Och illamående var jag. Men det avtog fram mot lunchen vilket var jättte skönt. Tänkte först om jag skulle dra hem och lägga mig men det gick bra.

Vi på folkhögskola är väldigt speciellt måste jag få säga=) Vi är mycket för skapande och design mm. Så idag när vi håller på med ett visst tema som vi riktar in oss på så höll vi på att forma med lera-rena dagiset ha ha men jag förstår ju vart dem försöker komma med det hela :)

Idag kom stipendiumpengarna in på kontot, yeahhhhh=P
Jag ska nu lägga mig i badet och läsa teori!!!

Lite funderingar kring vaccinet. Ska man eller ska man inte??? Rädd för biverkningarna ja men allt fler dör ju i influensan så=(


Kommentarer
Postat av: Maria

Nääääe vännen....jag ska inte pendla...det blir ju 16 mil om dagen i såna fall, det funkar inte. Jag har sagt upp mig och söker nytt runt omkring för fullt... Kanske dumt enligt vissa men någon måste offra något och det blev jag eftersom vi båda vill vara i Hfs just nu....

2009-11-10 @ 17:59:16
Postat av: Maria

Nääääe vännen....jag ska inte pendla...det blir ju 16 mil om dagen i såna fall, det funkar inte. Jag har sagt upp mig och söker nytt runt omkring för fullt... Kanske dumt enligt vissa men någon måste offra något och det blev jag eftersom vi båda vill vara i Hfs just nu....

2009-11-10 @ 18:04:28
Postat av: jennifer

du kanske är GRAVID annso=) me tane på yrseln?=D

2009-11-10 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0