Börjar jag bli sjuk?!

Tror jag håller på att åka på nånting. Och jag vääägrar tro det är influensan.. Jag tror helt enkelt att det bara är nånting tillfälligt och att det bara passerar förbi mig.
Iallafall så har jag ont i kroppen och rethosta annars mår jag bra förutom den jäkla mensvärken!!!
Orkade knappt träna idag. Gav allt i 35 min dyngsvettig sedan gav jag upp och tog en svalkande dusch.

Tänkte cykla till butiken och köpa blåbär och baka nåt smarrigt men regnar ju så. Kan jag inte få det där jädrans körkortet nån gång så man kunde ta bilen!!!!!!!!!!!!!! =P

Sitter nu och knaprar på minimorötter och inväntar Mammas pojkar. Pinsamt bra :)

Skönt med kort dag imorgon och förhoppningsvis kommer listerna upp också, just nu ligger det och tar massa plats på golvet här.

Trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: carro

vi har också en stor hög med lister liggande... och inte verkar de komma på plats =/....

2009-11-23 @ 14:19:20
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0