God mat

Sitter här mätt och belåten. Gjorde en sån smaskig maträtt.
Först stektes kycklingfileerna en stund, saltade och pepprade, la dem sedan i en form och la även i
lök,paprika,tomat. Hällde över matlagningsgrädde och creme fraiche med vitlökssmak, och rev över ost sedan in i ugn i 175 i 40 min ca. :) Fick även till matlåda imorgon!!:)
                                       
Why?
Dagen har varit väldigt lugn. Har tränat i heeela 50 min, jäklar så skönt det var. Brände 500 kalorier! YEAHH tänk om jag kunde ha sån energi varje gång. Men undrar varför vågen bara går upp!! Blir sååå frusterad. Jag tränar och äter frukt o grönt på veckorna, bra rutin övrigt med mat osv..  Ändå går jag inte ner, snarare upp. Varför!!!!

Ska ta och dammasuga och skura här inne nu.. Behövs var och varannan dag på vårat golv. Så ouppskattat!

Trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0