Helg=)

FREDAG!! Att man kan bli såå glad för att Fredagen är här =) Jag är det verkligen.
Sista dagen i skolan kan man säga. På Måndag sker det, det känns pirrigt men spännande.
¨
27 år fyllde älsklingen igår. Det firades med god mat. Potatisgratäng,revbenspjäll och festaostsallad.
Jag gav han en påse godis och en lott igår men idag får han presenten. Hans föräldrar kommer ikväll och ska äta smörgåstårta. Vi har beställt en från Grythyttan.

Helgen kommer nog vara lite stressig, imorgon är det tänkt att vi ska åka till Örebro en sväng och köpa gardiner och in på Ikea en sväng MEN egentligen skulle jag behöva vara hemma och plugga teorin stenhårt i helgen men det orkar jag inte för helt ärligt. Det tar musten ur mig.

Första advent är på Söndag så då blir det en mys dag, inga pepparkakor eller lussebullar utan jag ska baka en snygg blåbärspaj som vi sen ska frossa i massor med tända ljus. Ska även packa.. Träffa Mickan förhoppningsvis en sväng.. Joo fullt upp heeela helgen. Nu får det gärna komma snö. Men såg på www.yr.no som är den bästa att det skulle regna hela helgen.=/

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0