Idol kväll

ahhhhhhhh vad sur jag är nu!!!!!!!! Riktig fjortis känner jag mig ikväll. Hemkommen ifrån mamma och har nästan gråtit ikapp hon och jag.. Kollat på idol såklart där våran söötta SNYGGA Rabih åkte ut =/
Han är inte bra sångare. Tyckte han gjorde Michael Jacksson låten SKITBRA men generellt så nej men hans utseende,charm och leende får mig att smälta alltså så nej, det var inte kul att han åkte ut, på nåt sätt gjorde han programmet.

Fjortis kan man kalla det men det är sån jag är..

Så ja...  Nu får vi hoppas Calle eller Reza tar detta. Dem andra kan ta sig nånstans =P
Till detta program ikväll har det ätits både chokladnötter och ostbågar!=)

Godnatt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0