Lite shopping

God kväll. Vi har precis kommit hem ifrån Örebro. Vi började inne på Jysk där vi köpte panelgardiner, enkla med mönster så nu får vi äntligen upp det :)

Vi gick även runt på gallerian en sväng, det var MYCKET folk där inne. Jag hittade för en gångs skull ett par byxor, ett par svarta vanliga som funkar både i vardag och fest!:)
Mathias köpte lite hårprodukter,jätte fin skjorta och slips ifrån Dressman. Bra priser där nu!

På väg därifrån så köpte vi med oss milkshake och cheesburgare från Mcdonalds.. Mumsigt så

Jag körde både dit och hem, DOCK inte inne i Örebro.. Det vågar jag fan inte än =P
Jag är en riktig fegis ska jag tala om men det tar sig.

Hoppas ni haft en bra dag?!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0