Masssa bakning

God dag allihopa

Jag tog en "fri" dag idag, tänkte köra stenhårt med teorin men än så länge har jag inte läst nånting men däremot gick jag upp 9 och har bakat och lagat mat.

Jag bakade först hallongrottor som blev såhär;


Sedan bakade jag kanelsnittar och den blev såhär;



Det ställde jag fram på bordet så man kommer säker gå och småäta hela tiden=P

Mat idag blev spagetti och köttfärsröra :) Mathias jobbar eftermiddag idag så maten blev gjord tidigt idag!

Själv ska jag försöka ligga i med läsningen idag, har ett kapitell kvar på datorn som är väldiiigt långt, jag ska njuta utav ensamheten och därav poppa musik och träna, jag tänker damma här inne och jag ska handla lite.

Det rullar på.. O=)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mycket gott du bakat ;)

2009-11-26 @ 07:58:37
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0