Örebro

Vi kom iväg till Örebro idag bara jag och Mathias vilket var jätte mysigt. Visserligen gick jag själv ett bra tag i butikerna och även det var riktigt skönt.
Jag hittade ganska mycket idag och det är jag glad över för oftast kommer jag hem med bara nån sak.
Jag köpte en kofta,en vit söt mössa,en längre snygg skjorta,bh,stövlar,ett par mysshorts och mascara.
Dock fann jag inga jeans som jag så gärna vill ha o behöver. Men men.

Är hela slut efter den här dagen och jag tror det blir tidigt i säng ikväll.
Har mumsat i oss pizza så man blev lagom trött. :)

Körde ifrån Nora och hem. Jag tyckte det var otäckt för jag fick allt på samma gång, mörker,dimma och regn i 90... Det blev svajigt och lite panik men så är det. Började gnälla lite för mig själv och funderar på om jag verkligen ska ha körkort!!!=P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0