Tisdag

Här halvligger jag och bara små ler för mig själv, just för att den här sovmorgonen var efterlängtad.  Jag på senare tid ändå sen jag jobbade i Oslo har gått upp ganska tidigt även på helgerna. Ca 9-10 och det fortsatte jag även med när jag flyttade tillbaka men just nu är det en riiiiktig plåga att stå upp så tidigt. Hoppas att det bara är nånting tillfälligt och att jag kommer tillbaka till min tidiga rutin sen!=) Tycker det är bra skönt att gå upp i tid och få saker gjorda.

I helgen MÅSTE jag få massa saker gjorda. Jag lär slå resterande klappar(även köpa), VILL julbaka., vill få upp listerna samt gardiner. Kanske skulle få låna några av mamma om hon har nånting som passar det vill säga.

På Torsdag nu fyller lillebror och nästa vecka på Torsdag fyller älsklingen 27 år :) vet ni vad det blir då??? Joo smörgåååååstårta YAMMI. Hans present är klar sen länge och jag hoppas verkligen att han blir glad.

Kaffe och frukost väntar


          

Vi tar en öl i Oslo          Förfest i gamla lght i Oslo    Jag festar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0