Fullt upp

     Myspojken min :)

Dagen har gått i ett.. Gick ner på samhället vid 10 och ordnade några klappar, kollade på skor och köpte
en duk på Philips möbler sen hem till Sandra och färga systrars hår =P Samt mitt....
Kom hem och lagade mat och håller nu på att slänga ihop ett kladdkaka som älsklingen och jag ska mysa med
ikväll till en skräckis(han är ledig inatt) :)  Så nu håller jag på att smälta maten och ska sen hinna plugga,gå en liten kvällspromenad och bada(raka benen)... =) Kl 8 är det mammas pojkar. Så jäkla dåligt bra alltså!!

   

Maten idag blev en potatis och köttfärsgratäng, suveränt gott.. Ikväll kladdkakan :)mmmm

Mathias fick hem sin nya plattskärm till datorn idag. Han är överlycklig!!




Kakan står i ugn och jag tror jag ska lägga mig i badet och skrubba kropp och ansiktet samt raka mig =D
Ha en trevlig Torsdags kväll.. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0