Gick bra tack o lov

Gick bra idag men den här oroliga känslan ligger kvar och skapar ett dåligt humör. Tyvär.

Har bakat äppelkaka idag men om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte om den. Mathias gjorde det men jag fick sån spykänsla, Hoppas han äter upp den då för jag gör det inte.
Jag testade ett recept ifrån google, där man skulle blanda fyllningen med ägg,socker och creme fraiche.



Så här blev den iallafall att se ut. Påminner nästan om pizza!??hehe.
På tal om det så har jag varit så sugen på det i flera dagar så i helgen får det allt bli det=)
Idag ska vi äta bakpotatis med bacon och ost,creme fraiche och grönsallad till. Mums!:)

Ikväll blir saaben såld med, Mathias första älskade bil.. Du vet Jennifer, den du körde på crusingen... Blev ju stulen så nu är den ju mer som ett renoveringsprojekt. Återstår endast den andra saaben. Vi funderade först på om jag kanske skulle ta den och köra sen OM jag får körkort men orka inte greja med den. Köper hellre en som funkar på en gång.=P

Träning idag blev cykling 40 min!! Nu ska jag plugga
hej svejs

Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh jadu annso det glömmer jag inte,va tuff jag kände mej då=)o bara brudar i bilen hihi=)

2009-10-08 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0