Heejj

Jag klarade 3 min till på cyklingen idag. 48 min-430 kalorier. :0)
Hoppas köra 1 tim sen nån gång..

Gjorde en sån god kycklinggryta idag-dock fettiigt MEN vi älskar sånt =P

Stekte lök och gurka(de jag hade hemma) hade i kycklingen och hällde på matlagningsgrädde samt lite majonäs(istället för creme fraiche) och ost... Sedan krydda jag maaasssa... Ris till det och fetaostsallad för det passade ju bra då det är fetaost dagen idag!! Ha ha

Nu ska jag ut och köra en sväng sen blir det Bonde söker Fru....

Verkar som halloweenfesten blir hos mig tjejer.. God mat, lekar och spökjakt buuuuhhhhh.. Och goott att dricka=) Längtar.. Veronica, kan inte du komma?????????

Kram


Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh det kommer bli så skojsigt så=)längtar*******

pussss SPÖKJAKT!

2009-10-15 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0