Jag ÄLSKAR träning


Träning idag blev till min träningsdvd 35 min

Dem här slappa armarna ska tids nog bli starka=)=P

Aaa som ni märker så har jag börjat köra hårt med träning, dels för att jag känner själv att jag vill bli starkare och fastare i kroppen och dels för att sen jag flyttade hem har gått upp några kg och dem vill jag bli av med!

Men vad vet jag... Cykling och dvd kanske inte är det bästa valet MEN man får ju ta det man har.... Och det man har råd med =)
 Nu ska jag klä på mig och snart åka till mormor och hälsa på!
Tjingeling på er


Kommentarer
Postat av: S A R A

Trevlig blogg du har! Vi kanske kan följa varandra med bloglovin ? :D

2009-10-17 @ 14:25:43
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0