Lördag

Lördag förmiddag och det ska visst bli en solig dag =) Bra det

Igår var vi ju till ica kvantum och storhandlade, så nu har vi fyllt upp frys och kyl lite =D

Kvällen spenderades hos mamma för en gångs skull. Var så längesen jag var där på en helg kväll och tittade på tv med henne. Idol blev det ju såklart! Alltså om man jämför från tidigare idol så är ju dem här dåliga, visst generellt den här omgången var bättre(dem som sökt) men tidigare idol har ju varit såå bra...
Daniel, Darin,Sibel,Amanda osv.. Kanonröster... Igår blev jag besviken på låtvalen samt rösterna. Jag har hejat lite på Rabih men igår lät det inte bra likaså för en del andra med. Calle är en favorit, han är ju för söööt. Reza är BRAA speciellt igår...  Verkar som Erik är tittarnas favorit -visst har han bra röst men han intresserar mig inte, inte Mariette heller.. Jaja, må bästa man/kvinna vinna!:)  Vi satt iallafall igår och hejade och åt massa onyttigt IGEN. 2 dagar i rad nu så ikväll får det bli minimorötter framför fotbollen! HEJA SVERIGE

Min gooobbe ska sätta upp snökäppar i Björksjön och dricka öl hela dagen. Kul för han!!!!! Haha gå i iskalla vädret..

Jag vet att när han sticker ska jag sätta på radioline och NRJ HÖGT och TRÄNA och SVETTAS =P

Ha en toppen Lördag
Se hela bilden
Se hela bilden




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0