Lördagen som var

Söndag---tråkiga Söndag. Fult väder dessutom.
Dagen igår var lugn. Blev med syster och bror ner på Thomas kläder.. Han fick presentkort av mig och Mathias när han fyllde år så han ville köpa lite nytt... Köpte en snygg luvtröja samt en skitsnygg tshirt..
Vädret var ju kanon igår, skönt att promenera i.
Kom hem och tränade sedan gick jag till Sandra och kollade på Färgestad!!! DEM VANN=)
Men fotbollen gick ju dåligt =/  Sandra hade dukat upp 2 påsar chips,chilinötter och dipp!! 3;e dagen i rad man äter! Nooooot goooood. Men är ju sååå goooottt... Äter desto mer på hösten och vintern..

Vid 10 tiden ca "ramlade" min karl in och var skitdålig, huvudvärk,spykänsla och frossa så han slocknade på soffan.. Han mår jätte bra idag..=) 

Idag händer det inte så mycket-tv,mys.. Promenad kanske.. Lite körning maybe.. Läsning och ännu mera mys..

Lägger upp några bilder här...


     

Jag o Ludde myser i köket! Brorsan o Ludde i soffan! Sportkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0