Måndag

Hej!

Tyckte dagen började så tråkigt men det har ändå gått i ett. Ställde kl på 9 men låg och drog mig till 10 ca.  Mathias kom hem halv 7 imorse från jobbet så jag tänkte jag skulle hålla mig undan på förmiddagen så han fick sova ordentligt. Får göra så nu när vi bor i en 1;a... Tyvär...

Jag åt iallafall frukost sen cyklade jag till Sandra och var där ett par timmar... Halv 2 ungefär kom jag hem och då var han vaken så vi städade i skåpen(allt för länge sen) och dammsög,städade badrummet och plockade. Halv 4 skulle vi iväg på visning på ett hus. Det var ett stooort hus kan jag säga, DOCK VÄLDIGT mycket att göra inuti, i nästan alla rum och det vettefan om man orkar. Inte allt.. Lite vill man ju fixa och ordna som man själv vill ha det men nee. Men det kostar ju inget att titta eller hur :) 1 timme efter var vi hemma och jag satte igång med träningen. 47 min-420 kalorier. Tiden gick väldigt fort men jag blev alldeles skakis och yr så jag var tvungen att sluta.

Vi har bestämt Karlstad tror jag på Onsdag.. Lite shopping(om jag får råd), julklappar prioriteras nu. Alltid är det nåt. Så Jennifer, är du ledig då trooo?? Cubus, finns den affären på Bergvik?

Imorgon ska det visst bli sol... Och den är så välkommen så... Hoppas att yr.no har rätt.

Trevlig kväll


KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: veronica

kul med hus! hur gick det på visningen då?

2009-10-26 @ 20:49:57
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0