Måndag

Heej=)
Fick välja mellan att ha matte i 3 tim eller gå på grythyttans marknad en sväng. Såklart att jag valde matten!!!! INTE!!!=P
Har lite att göra idag, iallafall Mathias. Han har ju lagt ut 3 bilar på blocket och det har ringt konstant. 2 saabar ligger ute och en mercedes. En bil blir förmodligen såld idag.
Så den ska vi städa ur idag. Ska även upp till Björksjön och hämta lite grejer så då passar jag på att köra.
Ni skulle sett mig igår, rena katasrofen vid Ica. Blev NERVÖS för hade en kille bakom som hade märkt att jag körde så jag ville snabbt iväg. Skynda skynda att backa vilket gick bra men sen ut ifrån ica så körde jag på trottoaren 2 gånger hahahahhaah.

Vi var ju in till Örebro igår, bestämde oss för att strosa omkring en stund. Blev mat där, tortellini med kyckling och bacon och sallad :) Hade ingen tid till shopping MEN JAG VILLE Åhh vad jag ville. Fick med mig endast en tröja från Gina. Alltid är det något.

Köpte varma chips till bion och den var så bra Surrogates. Se den hörrni!!!
Slutade runt halv 9. Lagom tid för att åka hem. Vi gick och la oss 11 och då fick jag en snarkande karl brevid mig!=P
SOOOL idag.. =)
Ha en strålande dag



Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh va gullig du är..=)tack!hoppas vi ses snart!*puss

2009-10-05 @ 11:14:49
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: lillasyster

ni åker alltid till björksjön när inte jag är hemma :(

2009-10-05 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0