Onsdag

Uhh vilken trist dag vi fått. =/
Jaha, när kommer snön då?
Hade ju snöat i Karlskoga hörde jag.

Jag har sovmorgon =) Men jag ställde kl på 8 så gick jag upp och tränade. 50 min cykling- 450 kalorier. Kändes så skönt efteråt. Ska äta frukost nu. Magen kurrar. Köpte rostat bröd igår och det var himmelskt goottt.. Inte ofta vi äter det här för vi kör alltid på må bra brödet. Men igår kväll så "lyxade" vi till det lite och rostade och så hade jag på kanel och socker på. Prova det ni som inte gjort det=)
Och åt bullar gjorde vi med. Mums
Men min stackars karl hade svårt att hålla ögonen öppna igår...Han ville ju se Desperate men när han väl skulle lägga sig vid 10 ja då blev han inte så trött längre utan låg och läste till 11. Då blev jag lite irreterad för jag var skittrött och kunde verkligen inte sova när lampan var tänd. Ja hur det kan bli ibland..=D Han var iallafall jääättte trött imorse.... Kanske får lägga sig tidigare och läsa ikväll...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0